„Głowa do góry! Czas na lepszy start!” - Tadeusz Sznuk w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

W telewizji, internecie i kinach zaczęła się kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce promująca zbiórkę funduszy na zakup podręczników i szkolnych wyprawek dla dzieci, którymi opiekuje się stowarzyszenie. Akcję na zasadzie non profit przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i MediaVest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Głowa do góry! Czas na lepszy start!” - Tadeusz Sznuk w kampanii SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)

Lektorem spotu z kampanii „Głowa do góry! Czas na lepszy start!” jest znany dziennikarz radiowy i prezenter Tadeusz Sznuk, który swoim charakterystycznym głosem zachęca do wsparcia akcji, by „dać dzieciom szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym”.

Spot jest emitowany w TVN i wybranych stacjach TVP oraz kinach Cinema City, a kampania obejmuje też internet. Akcja potrwa do końca października.

Kreację kampanii przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, spot nakręcił i wyreżyserował Jacek Szymański, a przy pozyskaniu mediów SOS Wioski Dziecięce wspierał dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję