Goldbach Audience będzie sprzedawać reklamy w GG i Open.fm

Sieć Goldbach Audience przejęła obsługę komunikatora GG i serwisu Open.fm w zakresie sprzedaży reklam. Poprzednio zajmowało się tym biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Goldbach Audience będzie sprzedawać reklamy w GG i Open.fm

Biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network przekazuje sieci Goldbach Audience obsługę reklamową GG i Open.fm po kilku latach sprzedawania reklam we własnym zakresie. Przypomnijmy, że w październiku ub.r. Grupa Allegro rozpoczęła zwolnienia grupowe i wdrażanie nowej strategii zakładającej m.in. reorganizację działów marketingu, obsługi klienta korporacyjnego IT, finansów oraz administracji (więcej na ten temat).

Oferta reklamowa GG obejmuje baner w oknie rozmowy, oknie kontaktów oraz w komunikacie startowym, natomiast na Open.fm są to m.in. reklamy pre-roll (wideo lub audio) oraz spotu w bloku reklamowym emitowanym co pół godziny. - Różnorodna oferta formatów oraz szerokie możliwości targetowania przekazu umożliwiają dopasowanie oferty do potrzeb każdego reklamodawcy - przekonuje Karol Skorupski, dyrektor biura reklamy GG Network.

W listopadzie ub.r. komunikator GG zanotował 2,57 mln użytkowników, 4,2 mln uruchomionych aplikacji i 237,8 mln odsłon krajowych, a serwis Open.fm - 507,3 tys. użytkowników i 15,9 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Nie podano, na jak długo Grupa Allegro podpisała umowę z Goldbach Audience na obsługę GG i Open.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?