Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

Od lipca agencja Goldbach Interactive rozpoczęła obsługę public relations marki Kamill, należącej do Burnus Polska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Goldbach Interactive odpowiada za PR produktowy marki Kamill

Agencja zajmie się m.in. działaniami media relations w zakresie PR-u produktowego marki Kamill. Do zadań agencji będzie należeć również koordynowanie współpracy z blogerkami i vlogerkami.

Od marca ub.r. Goldbach Interactive prowadzi fanpage marki na Facebooku.

Strony nie zdradzają, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style