GonnaBe i Smyk po raz siódmy

Agencja Reklamowa GonnaBe wygrała przetarg na opracowanie wiosennej kampanii wizerunkowej dla największej w Polsce sieci sklepów z artykułami dziecięcymi - Smyk.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolska kampania pod hasłem “Ile wiosen ma twój SMYK?” rozpocznie się 17 lutego i potrwa trzy miesiące. Obejmować będzie outdoor, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. GonnaBe przygotowała kreację, a Smyk zajął się zakupem mediów. Kreacja zostanie zaadaptowana na potrzeby rynku niemieckiego, gdzie w marcu zostanie otwarty pierwszy sklep sieci Smyk.

Celem kampanii jest wyróżnienie Smyka na tle firm konkurencyjnych oraz kontynuacja systematycznego budowania świadomości oraz wizerunku marki wśród klientów. Wszystko połączone – jak zapewnia Michał Korulczyk, Strategic Director GonnaBe – z promocją kolekcji Wiosna 2006. Zależy nam na pozyskaniu nowej grupy klientów. Tych, którzy szukają w modzie, nawet dziecięcej, nowatorskiego i świeżego spojrzenia.

       

Kolorystyka kreacji oparta została na wariacjach koloru czerwonego w postaci pionowych, różnej grubości linii, wzbogaconych ornamentami budzącymi skojarzenia z wiosną. Stanowią one tło dla image’owych zdjęć przedstawiających dzieci w typowych, jak na wiosnę, sytuacjach: biegające, cieszące się, skaczące – oczywiście obowiązkowo na świeżym powietrzu. Image'owa kampania to znak firmowy Smyka – mówi Rafał Korulczyk Dyrektor Kreatywny GonnaBe - podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii staraliśmy się przyciągnąć uwagę odbiorców przejrzystym i intrygującym layoutem.

GonnaBe współpracuje ze Smykiem od września 2004 roku. Do tej pory zrealizowała 6 ogólnopolskich kampanii. Opracowała także brand identity dla marek COOL CLUB (projektowana przez stylistów Smyka odzież dziecięca) oraz SMIKI (dostępne wyłącznie w Smyku zabawki). Smyk ma ogromne możliwości – dodaje Magdalena Bastek z działu PR Smyka – Dbamy, by ubranka w naszych sklepach były szyte zgodnie z najnowszymi trendami w modzie dziecięcej. Ważna jest dla nas jakość oraz cena dostosowana do możliwości zakupowych naszego docelowego klienta.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski