Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej

Jeszcze w tym miesiącu Google Ads zacznie łączyć standardowe kampanie displayowe i inteligentne kampanie displayowe w jedną opcję. To ma pozwolić marketerom wybrać poziom automatyzacji, jeśli chodzi o stawki, kreacje i odbiorców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej

Nowa opcja Google Ads ma zapewnić również elastyczność zmiany opcji automatyzacji w dowolnym momencie bez tworzenia nowej kampanii.

Google Ads wprowadza także zoptymalizowane kierowanie w kampaniach w sieci reklamowej. Celem jest odtworzenie automatycznego kierowania na odbiorców, które wcześniej było dostępne tylko w kampaniach inteligentnych w sieci reklamowej. Ten pomysł ma ułatwić dotarcie do nowych i odpowiednich odbiorców w celu zwiększenia liczby wyświetleń, kliknięć lub konwersji.

Reklamodawcy z zaawansowanymi umiejętnościami mogą dodać opcje ręcznego znajdowania odbiorców ze standardowych kampanii w sieci reklamowej, aby uzyskać większą kontrolę. Mogą również używać odbiorców w połączeniu ze zoptymalizowanym kierowaniem.

„Doświadczenie tworzenia kampanii  w Google Ads daje teraz wskazówki krok po kroku dla każdej części kampanii. Zamiast przewijać różne sekcje kampanii, możesz od razu przejść do sekcji za pomocą lewego menu nawigacyjnego" - informuje Google.

Aktywne kampanie inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej będą nadal działać. Marketerzy mogą je edytować w razie potrzeby. Funkcje automatycznego kierowania są teraz dostępne jako zoptymalizowane kierowanie.

Gdy reklamodawcy dotrą do sekcji „Kierowanie” podczas tworzenia kampanii, zobaczą, że kampania korzysta z kierowania zoptymalizowanego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu