Google Maps pokaże natężenie ruchu w sklepach w związku z pandemią koronawirusa

Google wprowadza do swojej usługi mapowej nowe funkcje, które mają ułatwić użytkownikom codzienne funkcjonowanie w czasie pandemii koronawirusa.

km
km
Udostępnij artykuł:
Google Maps pokaże natężenie ruchu w sklepach w związku z pandemią koronawirusa

W Mapach Google już od kilku lat można sprawdzić informacje o firmach, dotyczące popularnych godzin wizyt, czasu oczekiwania czy czasu trwania wizyty. Jak podaje internetowy gigant, cieszy się to dużą popularnością wśród użytkowników, szczególnie w dobie pandemii koronawirusa.

Od marca do maja br. zaobserwowano 50-proc. wzrost wykorzystania tej funkcji. Z kolei od czerwca liczba miejsc, przy których wyświetlają się tego typu dane, wzrosła aż pięciokrotnie. Obejmuje to więcej terenów zewnętrznych (np. plaże, parki), jak również sklepów, stacji benzynowych, pralni czy aptek.

Teraz informacje o tym, czy w danym obiekcie jest możliwe zachowanie dystansu społecznego oraz jakie podejmowane są w nim działania na rzecz bezpieczeństwa odwiedzających, w Mapach Google będą pojawiać się zarówno przy wyznaczaniu trasy, jak i bezpośrednio na mapie, bez konieczności wyszukiwania konkretnego miejsca.

grafika
grafika
grafika

Google zapowiada, że wkrótce te nowości będą dostępne dla wszystkich użytkowników Map Google na świecie, w tym korzystających z usługi na pecetach oraz urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii