Google testuje duże reklamy graficzne w wyszukiwarce

Google prowadzi testy nowych reklam w wynikach wyszukiwania. Przybiorą one formę dużych bannerów rozciągniętych na niemal całą szerokość strony.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Eksperymentalna funkcja pojawiła się u 5 proc. amerykańskich użytkowników wyszukiwarki. Nowa reklama ma formę dużego graficznego bannera, pod którym umieszczono odnośnik do sponsorowanej witryny wraz z sześcioma podzielonymi na dwie kolumny linkami do podstron.

Całość jest opatrzona charakterystycznym dla reklam Google’a znaczkiem „Sponsored”.

grafika

Analitycy dopatrują się przyczyn wprowadzenia nowej reklamy w zmieniającym się rynku reklamy w wyszukiwarkach. Od ośmiu kwartałów cena pojedynczego linka sponsorowanego spada na rzecz marketingu mobilnego, który regularnie zyskuje na popularności i wartości.

W 2005 roku ówczesna wiceprezes Google Marissa Mayer zapewniała, że na stronie głównej wyszukiwarki nigdy nie znajdą się reklamy w formie graficznej, a tym bardziej animowane bannery.

W III kwartale br. Google zanotował 14,9 mld dol. przychodu i 3 mld dol. zysku. (więcej na ten temat).

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"