Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu

Google usprawnia platformę DoubleClick for Publishers. Reklamy natywne będą automatycznie dopasowywane do rodzaju ekranu, na którym są wyświetlane zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

We wpisie na swoim blogu Google wyjaśnia, że dokładnie chodzi o narzędzie DoubleClick Native Ads for apps. Dzięki wprowadzonym udogodnieniom reklamy mają być bardziej elastyczne i dostosowane do wymagań różnych odbiorców.

Według zapowiedzi w nowej wersji DoubleClick Native Ads for apps reklamy będą automatycznie dopasowywać swój format do rodzaju ekranu na jakim są wyświetlane, zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-z-czarnymi-linkami-zamiast-niebieskich-w-wyszukiwarce-irytuje-internautow ##

grafika

Według zapewnień Google wystarczy by wydawca umieścił w centralnej bibliotece platformy wszystkie niezbędne elementy składające się na konkretną reklamę, a DoubleClick we własnym zakresie skomponuje z nich kreację, która będzie odpowiadała temu na jakim urządzeniu i w jakim otoczeniu reklama się pojawi.

Google podkreśla, że z rozwiązania będzie korzystało na początek z górą 200 wydawców, wśród nich „The New York Times”, Aller Media z Norwegii czy Grupo Expansion z Meksyku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski