Google wprowadza mobilne banery do komórek

Firma Google ogłosiła nowy program, w ramach któego będziedostarczać banery reklamowe do telefonów komórkowych

km - źródło: eFlux Media
km - źródło: eFlux Media
Udostępnij artykuł:

Lider na rynku internetowych wyszukiwarek zaprojektował reklamyw postaci mobilnych obrazków tak, aby wyglądały one jak standardowereklamy graficzne na internetowych stronach przeglądanych nakomputerach - informuje serwis eFlux Media. Jednocześnie są onemniejsze aby pasowały do ekranów telefonów komórkowych.

Firmy, które skorzystają z nowego programu Google, będą miałymożliwość wyświetlania banerów reklamowych na telefonachkomórkowych zamiast zwykłego tekstu. Pod każdą taką reklamą będzieumieszczany tekst identyfikujący baner jako reklamę. Po kliknięciuw baner, użytkownik zostanie przeniesiony na mobilną stronęinternetową reklamodawcy.

Na początek Google wprowadza swoje mobilne reklamy na 13narodowych rynków: do Australii, Chin, Francji, Niemiec, Indii,Irlandii, Włoch, Japonii, Holandii, Rosji, Hiszpanii, wielkiejBrytanii oraz USA.

Według firmy badawczej Gartner, wartość globalnego rynkumobilnej reklamy wyniesie w bieżącym roku 2,7 miliarda dolarówwobec 1,7 miliarda dolarów w roku ubiegłym.

km - źródło: eFlux Media
Autor artykułu:
km - źródło: eFlux Media
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek