GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal

Agencja marketingu zdrowia GPD Health rozpoczęła strategiczną współpracę z firmą Polymetria, słoweńskim producentem suplementów diety pod marką Belinal.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal

- Cieszymy się, że firma Polymetria wybrała naszą agencję jako głównego partnera biznesowego do realizacji działań marketingowych i komunikacyjnych w Polsce. W praktyce realizujemy naszą misję agencji marketingu zdrowia, która wspiera klientów na całej ścieżce pacjenta, począwszy od profilaktyki i edukacji, a skończywszy na wsparciu sprzedaży produktów, w tym przypadku głównie w kanale online – mówi Rafał Staszkiewicz, szef i growth director GPD Health.

Do zadań GPD Health należało opracowanie strategii pozycjonowania i komunikacji na polskim rynku oraz odświeżenie linii kreatywnej marki Belinal. Agencja jest odpowiedzialna za realizację zintegrowanej kampanię digital obejmującej m.in. odświeżenie landing page, działania content marketing, kampanię performance i współpracę z influencerami. Realizuje także wsparcie sprzedaży produktów Belinal w aptekach online (m.in. wdrożenie nowych kart produktowych i wykorzystanie narzędzi promocyjnych e-aptek).

- Produkty pod marką Belinal to nasza odpowiedź na problem stresu oksydacyjnego, który może prowadzić do rozwoju różnych chorób. Na szczęście możemy minimalizować ten problem poprzez odpowiednią dietę i suplementację. Wierzymy, że wprowadzając na polski rynek gruntownie przebadany, unikalny produkt wraz z profesjonalnym wsparciem marketingowym skutecznie dotrzemy do polskich pacjentów i dodamy swoją cegiełkę do walki ze stresem oksydacyjnym - dodaje Grzegorz Ornowski, country manager odpowiedzialny za polski rynek.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej