Gra "Invisible Fist" trafiła na rynek. To pierwszy tytuł studia The Failcores

6 maja na platformie Steam zadebiutowała gra strategiczna "Invisible Fist". To pierwszy tytuł studia The Failcores, założonego przez Jana Cieślara (w przeszłości w Grey Group Poland), graficzkę Oliwię Ziębińską i Kamila Fejfera ("Magazyn Porażka").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gra "Invisible Fist" trafiła na rynek. To pierwszy tytuł studia The Failcores

Prace nad "Invisible Fist" (pierwotnie "Niewidzialną rękę wolnego rynku") trwały ponad półtora roku, od wakacji 2017 roku. Gra ma charakter strategiczny i polega na walce z "niewidzialną pięścią wolnego rynku". Ma pokazywać jak wygląda życie w kapitalizmie z perspektywy różnych przedstawicieli przekroju społecznego. Gra ukazała się w języku angielskim, nie będzie tłumaczona na polski.

Pomysłodawcami gry są założyciele The Failcores. To Jan Cieślar, copywriter związany wcześniej z agencją Grey Group Poland, Oliwia Ziębińska, graficzka pracująca dla instytucji kultury, m.in. Nowym Teatrem w Warszawie oraz dziennikarz, twórca popularnego fanpage „Magazyn Porażka” Kamil Fejfer.

- Zaczynaliśmy pracę kompletnie bez wiedzy na temat produkcji gier ale udało się dość dobrze założyć, że skończymy grę do końca marca. Gra wyszła niecały miesiąc później, więc jestem zadowolony z tempa produkcji - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar z The Failcores.

Nad tytułem pracowało, obok osób z The Failcores, kilkunastu freelancerów, a także projektowo zatrudniona firma zewnętrzna.

"Invisible Fist" na Steamie

Grę można kupić na razie tylko na platformie Steam, w planach jest jednak wejście na kolejne platformy - Switch i inne konsole, a także mobile, tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar.

- Przez cały okres sprzedaży na wszystkich platformach chcielibyśmy dotrzeć do co najmniej 10.000 osób - dodaje Jan Cieślar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication