Gra na Facebooku w letniej kampanii Cropp (wideo)

W ramach letniej kampanii reklamowej marki Cropp na Facebooku udostępniono grę. Aplikację – utrzymaną w pikselowej stylistyce atari – przygotowała agencja zjednoczenie.com.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W grze promującej Cropp na Facebooku występują postaci nawiązujące do prowadzonej obecnie kampanii reklamowej tej marki „No Damage No Fun” (więcej). Bohaterami aplikacji są Dr Damage i Mr Fun, a grafika jest utrzymana w stylistyce 8-bitowych, platformowych gier z lat 80. Aplikacja zawiera opcje społecznościowe, m.in. prowadzony jest ranking graczy, z których najlepsi będą nagradzani kuponami na zakupy w salonach Cropp.

Gra jest dostępna dla wszystkich użytkowników śledzących profil Cropp na Facebooku. Aplikację przygotowała i zintegrowała z tym serwisem agencja interaktywna zjednoczenie.com.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski