„Graffiti Spot” - Cropp i Sharpie we wspólnej kampanii eventowej

11 kwietnia startuje cykl eventów „Graffiti Spot” promujący markę odzieżową Cropp (z oferty LPP) oraz markery Sharpie. Częścią akcji, realizowanej przez agencję Freshly Baked Ideas, jest „Bitwa na fejsy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Eventy „Graffiti Spot” to street artowe spotkania mające na celu pokazać młodym osobom podstawowe techniki graffiti. W trakcie wydarzeń każdy zainteresowany będzie mógł nauczyć się tagowania oraz stworzyć grafikę za pomocą markerów Sharpie. Ponadto przeprowadzona zostanie „Bitwa na fejsy” z udziałem użytkowników Facebooka.

Podczas eventów będzie grał DJ i odbywać się będą mini konkursy, w których będzie można wygrać gadżety Cropp.

grafika

Akcja obejmuje sześć eventów w różnych miastach, od 11 do 27 kwietnia. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada agencja Freshly Baked Ideas.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style