W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise powierzono performance’ową obsługę serwisów ogłoszeniowych należących do klienta.
Współpraca K2 Precise i Grupy Morizon-Gratka ma charakter stały i będzie obejmować m.in. działania analityczne oraz realizację kampanii efektywnościowych obejmujących obszary: SEM, social ads, programmatic, afiliację oraz marketing automation.
- W ofercie zaprezentowanej nam przez K2 Precise najbardziej doceniliśmy jej kompleksowość i komplementarność. Mocną stroną agencji okazał się jej doświadczony zespół obsługowy, który zaproponował precyzyjne rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie. Liczymy na inspirującą i owocną współpracę - mówi Marcin Drabek, head of marketing w Grupa Morizon - Gratka.
Strefa starcia to program wyłącznie dla prawicy,bo jak prawica mówi to redaktor pozwoli długo mówić ,a jak lewica ma coś powiedzieć to zaraz przerywa i wszyscy z prawicy grzmią na lewicę. Jako lewica nie powinni iść na tren program bo się ich lekceważy i poniża.
Strefa starcia to program wyłącznie dla prawicy,bo jak prawica mówi to redaktor pozwoli długo mówić ,a jak lewica ma coś powiedzieć to zaraz przerywa i wszyscy z prawicy grzmią na lewicę. Jako lewica nie powinni iść na tren program bo się ich lekceważy i poniża.
Strefa starcia to program wyłącznie dla prawicy,bo jak prawica mówi to redaktor pozwoli długo mówić ,a jak lewica ma coś powiedzieć to zaraz przerywa i wszyscy z prawicy grzmią na lewicę. Jako lewica nie powinni iść na tren program bo się ich lekceważy i poniża.