Grecos Holiday wybiera Faster & Better na miejsce Socializera

Agencja Faster & Better przejmuje obsługę biura podróży Grecos Holiday w social media. Poprzednio zajmował się tym Socializer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Faster & Better będzie odpowiadać za obecność Grecos Holiday w kluczowych dla kategorii turystycznej serwisach społecznościowych, głównie na Facebooku i forach internetowych. Agencja będzie zajmować się m.in. realizacją działań konkursowych i promocyjnych, zakup mediów, moderację forów oraz prowadzeniem kampanii marketingu rekomendacji. Strategia przygotowana dla Grecos Holiday przez Faster & Better zakłada budowanie eksperckiego wizerunku firmy i generowanie leadów sprzedażowych.

- Zdecydowaliśmy się na zmianę agencji social mediowej ze względu na konieczność podniesienia standardów komunikacyjnych Grecos Holiday w społecznościach. O naszym wyborze zdecydowało profesjonalne i innowacyjne podejście agencji Faster & Better oraz jej znajomość branży turystycznej - wyjaśnia Jacek Parysek, marketing & PR manager Grecos Holiday.

Faster & Better pozyskała to zlecenie w efekcie rekomendacji. Umowa z Grecos Holiday została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych