Grochowski i Pešek dołączają do Sociomantic Labs. Pawełczyk, Sułek i Banaś z awansami

Paweł Grochowski i Lukáš Pešek dołączyli do zespołu Sociomantic Labs. W strukturach firmy awansowali Mariusz Pawełczyk, Małgorzata Sułek i Beata Banaś.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Paweł Grochowski będzie pracował w warszawskim oddziale Sociomantic Labs na nowo utworzonym stanowisku partnership development manager. Do jego zadań należy dbanie o relacje z wydawcami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W przeszłości pracował m.in. w Optimise na stanowisku publisher director i w zanox jako head of publisher sales w regionie CEE.

Stanowisko commercial directora w Czechach i Słowacji objął Lukáš Pešek. Wcześniej pracował m.in. Httpool, FedEx i DHL Express.

Mariusz Pawełczyk ze stanowiska sales directora w regionie Europy Środkowo-Wschodniej awansował na stanowisko commercial directora CEE. Do jego obowiązków należą działania biznesowe oraz nadzór nad rynkami w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Wcześniej był dyrektorem marketingu w PKP Intercity.

Awans dotyczy również Małgorzaty Sułek, która przeszła ze stanowiska senior account managera na head of account management. Będzie kierować zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach CEE oraz nadzorować realizację kampanii reklamowych kluczowych klientów. Sułek w przeszłości pracowała w firmie TradeDoubler.

Beata Banaś awansowała na stanowisko marketing managera w obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Odpowiada za realizację strategii marketingowej i PR firmy, w tym na rynku rosyjskim. Przed dołączeniem do agencji Banaś pracowała dla Goldbach Audience.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?