GroupM tworzy spółkę Xaxis

GroupM utoworzyła nową spółką o nazwie Xaxis, wyspecjalizowaną w dziedzinie global audience buying w mediach cyfrowych. Działa ona w 11 krajach świata.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Xaxis łączy wszystkie dane popytowe i zasoby technologiczne holdingu WPP z ofertą agencji medialnych wchodzących w skład GroupM.

Nowo powstała spółka ma umożliwiać klientom GroupM bardziej skuteczne kierowanie do konkretnych odbiorców targetowanych reklam (display, reklama mobilna, reklama wideo, reklama w serwisach społecznościowych). Ma to się odbywać bezpośrednio, niezależnie od strony internetowej, aplikacji czy platformy medialnej.

Dyrektorem wykonawczym Xaxis został Brian Lesser, wcześniej pełniący funkcję globalnego dyrektora generalnego w należącej do WPP firmie Media Innovation Group (MIG), specjalizującej się w technologiach cyfrowego marketingu.

Na starcie Xaxis jest obecna w USA, Kanadzie, Wlk. Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Norwegii, Danii, Austrii, Holandii, we Włoszech i Australii. W późniejszej części bieżącego roku planowana jest ekspansja na kolejne rynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7