Groupon.pl w nowej odsłonie

Ruszyła nowa odsłona polskiej wersji serwisu zakupów grupowych Groupon. Strona zyskała nowy layout i funkcjonalności.

km
km
Udostępnij artykuł:
Groupon.pl w nowej odsłonie

Dominujący wcześniej zielony kolor w serwisie Groupon.pl został zastąpiony białym tłem. Wprowadzono także nową czcionkę (Open Sans) i wyeksponowano wyszukiwarkę, wzbogaconą o możliwość dokładniejszego filtrowania.

Ponadto strona ma teraz automatycznie się personalizować, dostosowując swój widok do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, tak aby odpowiadały one ich zainteresowaniom. Przykładowo oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.

grafika

Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach).

grafika

Zmiany są elementem globalnej polityki unifikacyjnej Groupona. Docelowo udostępniona ma zostać możliwość wprowadzania modyfikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich krajach, w których obecna jest firma.

W maju br. Groupon.pl odwiedziło 1,89 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję