Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

W sierpniu br. serwisy i aplikacje Grupy Allegro-GG zanotowały ponad miliard krajowych odsłon mobilnych, Grupa Wirtualna Polska - prawie 890 mln, a Grupa Onet-RASP - 714 mln. Wśród czołowych wydawców największych udział mobile’u w całym ruchu miały Grupa Marquard Media, Grupa Gazeta.pl i Grupa Edipresse.pl, a największe wzrosty w skali roku osiągnęły Grupa Polska Press, Grupa Interia i Grupa ZPR Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa Allegro-GG z miliardem odsłon mobilnych, najbardziej w górę Grupa Polska Press, Interia i ZPR Media (top 20)

W serwisach i aplikacjach Grupy Allegro-GG użytkownicy w sierpniu br. wykonali 1,03 mld krajowych odsłon mobilnych, które stanowiły 25,6 proc. wszystkich odsłon krajowych - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W ciągu roku ruch mobilny u wydawcy wzrósł o 434,5 mln odsłon, czyli 72,3 proc.

Grupie Allegro-GG większość ruchu mobilnego zapewnia mobilna wersja komunikatora GG, która w sierpniu zanotowała 809,6 mln krajowych odsłon mobilnych. Natomiast w serwisie Allegro.pl wykonano ich 164,1 mln.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-wirtualna-polska-z-wieksza-przewaga-nad-onetem-i-rasp-w-gore-strony-tvn-megapanel-z-sierpnia ##

Strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 889,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 353,1 mln więcej niż rok wcześniej (to 65,8 proc. w górę). Zaznaczmy, że w ciągu tego roku Grupa WP przejęła kilka mniejszych wydawców i serwisów, m.in. Grupę Money.pl, Grupę NextWeb Media, Open.fm i Polskastacja.pl. Z kolei Grupa Onet-RASP (która na przełomie ub. i br. kupiła NK.pl) osiągnęła wzrost ruchu mobilnego o 288,3 mln odsłon (czyli 67,7 proc.), do 714,1 mln.

Ponad dwukrotnie liczba krajowych odsłon mobilnych zwiększyła się w serwisach i aplikacjach Grupy Interia.pl (o 105 proc., do 291,4 mln), Grupy Polska Press (o 124,3 proc., do 89 mln) i Grupy ZPR Media (o 107,6 proc., do 34 mln). Natomiast jako jedyna w zestawieniu spadek zanotowała Grupa Demotywatory.pl - o 5,5 mln odsłon (czyli 17,8 proc.).

Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły 60,7 proc. wszystkich odsłon krajowych. Wśród największych wydawców najwyższą wartość tego wskaźnika osiągnęła Grupa Gazeta.pl (36,1 proc.), a wśród mniejszych podmiotów - Grupa Marquard Media (46,8 proc.), Bezuzyteczna.pl (39,1 proc.), Grupa Edipresse.pl (35,2 proc.) i Trojmiasto.pl (35,1 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-w-sierpniu-2015-roku ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?