Grupa dotPR przez kolejny rok dla Turnera

Grupa dotPR, właściciel marek dotPR i Get More Social, będzie kontynuować działania PR i social media dla Turner Broadcasting System Poland.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Grupa dotPR przez kolejny rok dla Turnera

Grupa dotPR pracuje dla Turner Broadcasting System Poland od lutego 2016 roku, wspierając bieżącą komunikację dwóch kanałów dziecięcych - Cartoon Network i Boomerang, a także kanału filmowego TNT. W ramach współpracy, agencja realizuje kompleksowe i spójne działania wizerunkowe klienta w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.

Do zadań agencji dotPR należą m.in. bieżące relacje z mediami, realizacja kampanii społecznych, doradztwo oraz wsparcie działań marketingowych. Komunikację kanałów Turnera uzupełnia dodatkowo agencja Get More Social, prowadząc stałą obsługę social media dla marek: Cartoon Network (Facebook, Instagram, YouTube), Boomerang (Facebook) i TNT (Facebook, YouTube).

Działania dla poszczególnych marek Turner Broadcasting System Poland prowadzi zespół projektowy. Za komunikację PR odpowiadają: Marta Bartoszczyk, Ewelina Średzińska, Mateusz Sulwiński, wspierani przez Monikę Walczak, natomiast działania w social media koordynuje Zuzanna Fortuniak. Współpraca ma charakter stały, umowę przedłużono do stycznia 2018 roku. Wcześniej grupa dotPR została wybrana przez Turner Broadcasting System Poland w toku przetargu ofertowego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej