Grupa DPD wchodzi z firmą Stuart do Warszawy. Szybkie dostawy dla handlu i gastronomii

Stuart, francuska firma wchodząca w skład Grupy DPD, rozpoczyna działalność w stolicy Polski. Świadczy szybkie dostawy nie tylko dla restauracji i sektora spożywczego, ale także handlu detalicznego i e-commerce. Oferując usługi w Warszawie, Stuart planuje podwoić wolumen dostaw w ciągu pierwszych 3 miesięcy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa DPD wchodzi z firmą Stuart do Warszawy. Szybkie dostawy dla handlu i gastronomii

Stuart zadebiutował w Polsce we wrześniu ubiegłego roku. Początkowo firma działała Toruniu i Szczecinie, gdzie współpracuje ze spółką AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King) oraz zrealizowała pilotaże z lokalnymi sklepami w segmencie detalicznym i spożywczym. Wśród najnowszych partnerów Stuarta znajdują się również Sphinx, North Food oraz sieć dark stores Rebel Tang.

- Obsługa klienta na ostatniej mili jest przedłużeniem wizerunku marki, a jej jakość elementem wymagającym odpowiedniej kontroli firm. Dlatego potrzebują one zaufanego partnera, który pomoże im zapewnić odpowiednie doświadczenie na tym kluczowym odcinku, przenosząc przyjemność z otrzymywania paczki o krok dalej. Wszystko to nabiera jeszcze większego znaczenia w świetle rosnącej popularności modelu omnichannel q-commerce i nowej mobilności, gdzie funkcje takie jak dostawa ze sklepu, z podmiejskiego hubu, czy ekspresowa obsługa zwrotów nie powinny być opcją, ale standardem, by skutecznie odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów - komentuje Agnieszka Majewska, general manager polskiego oddziału Stuart.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-jak-odbierac-zakupy-punkt-dpd-allegro-ceny-dla-wiekszej-liczby-sprzedawcow ##

Stuart dowozi ekologicznie - na rowerach, hulajnogach

Misją firmy Stuart jest tworzenie logistyki dla zrównoważonego świata, aby pomóc miastom w zmniejszeniu zatłoczenia i zanieczyszczenia, przy jednoczesnej poprawie komfortu życia. Dlatego obecnie 60% floty Stuart, składającej się z rowerów, rowerów cargo, motorowerów i vanów jest przyjazne dla środowiska. Co więcej, do końca 2022 roku Stuart planuje podwoić liczbę przesyłek realizowanych eko-flotą.

Firma opracowała 3 produkty - aplikację mobilną, aplikację internetową oraz API e-commerce dla firm ze wszystkich branż - restauracji, sklepów spożywczych, handlu detalicznego, ale także e-commerce - aby korzystać z platformy dostawczej i zamawiać szybkie, wygodne dostawy na żądanie. Średni czas odbioru wynosi 10 minut, a zarówno firmy, jak i ich końcowi klienci mogą śledzić przesyłki w dowolnym momencie, od odbioru do dostarczenia.

Jeśli chodzi o dostawy żywności, Stuart nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji, co oznacza, że firmy płacą jedynie za transport zamówienia.

W Warszawie firma będzie początkowo działać w centrum miasta i na Mokotowie, w godzinach 8-24, przez cały rok. Stuart planuje podwoić wolumen dostaw już w ciągu pierwszych 3 miesięcy świadczenia usług.

Do międzynarodowych klientów Stuarta korzystających z usług w Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii i Hiszpanii należą między innymi Zara, Leroy Merlin, Ikea, Decathlon, McDonald's, Carrefour czy Nespresso.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"