Grupa Magellan z nową identyfikacją wizualną

Grupa Magellan, działająca na rynku usług finansowych sektora medycznego, odświeżyła wizerunek spółek działających w ramach struktury. Nad nową koncepcją pracowały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związanych z wodą. Jest ona elementem łączącym komunikację wszystkich spółek i submarek w Grupie Magellan. Obrazy budowane są poprzez połączenie wody z przedmiotem lub rośliną. Dla każdej z grup klientów opracowany został odrębny, dedykowany motyw graficzny, który wzmocniony przekazem słownym, wyjaśnia sens konkretnej oferty.

Związek marek z Grupą Magellan został zaznaczony także na poziomie logo. Wszystkie logotypy zostały dostosowane do znaku spółki-matki, zmienione zostało logo spółki MedFinance.

Zgodnie z nową koncepcją zaprojektowane zostały również nowe strony internetowe. W ramach prac powstały projekty funkcjonalne oraz graficzne serwisu relacji inwestorskich (www.magellansa.pl) oraz serwisu prezentującego produkty Magellana (www.magellan.pl).

grafika

W pracy nad nową identyfikacją wizualną marek z Grupy Magellan pomagały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK