Grupa OMD rozwija obszar data science

Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska oraz Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko lead of Data Science, które objęła Marta Jasiewicz – Badowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OMD rozwija obszar data science
u góry: N Makuła, M. Jasiewicz; na dole: A. Miklaszewska, A. Charzyńska

Kluczowym zadaniem rozbudowanego zespołu Annalect jest rozszerzenie wachlarza realizowanych projektów badawczych w obszarze analitycznym oraz wdrożenie nowoczesnych algorytmów służących do oceny efektywności kampanii mediowych.

- Skuteczne dotarcie do konsumenta, zdobycie jego uwagi oraz dostarczanie usług i produktów, które spełnią jego oczekiwania, to kluczowe wyzwania współczesnych marketerów. Niesie to za sobą oczywisty wzrost w zapotrzebowaniu na działania z obszaru analityki danych. Koncentracja na udoskonalaniu oferty badawczo-analitycznej oraz wdrożenie nowoczesnych rozwiązań oraz zaawansowanych algorytmów, pozwoli nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby naszych klientów, a co za tym idzie, podnosić skuteczność i precyzyjność w dotarciu do konsumentów - komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director w Annalect.

Jak podano w komunikacie "wzmocnienie obszaru data science jest odpowiedzią Grupy OMD na zmieniające się potrzeby marketerów. Zadaniem zespołu Annalect jest dostarczanie klientom komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz strategii rozwoju produktów i usług".

Marta Jasiewicz- Badowska, lead data scientist ma doświadczenie w zakresie analityki, które nabywała pracując jako commercial analyses manager w koncernie farmaceutycznym Apotex Inc. oraz w Aurovitas Pharma Polska na stanowisku data science manager. W Annalect zajmuje się współpracą z kluczowymi klientami agencji oraz odpowiada za opracowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań analitycznych na potrzeby wszystkich obsługiwanych marek.

Dr Agata Charzyńska, data science manager przed dołączeniem do Annalect pracowała jako statystyk w Instytucie Biologii Doświadczalnej PAN, Instytucie Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej PAN oraz w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego. W Annalect odpowiada za obsługę projektów z zakresu analityki predykcyjnej oraz consulting w obszarze CRM.

Natalia Makuła, Data Science manager karierę rozpoczynała w sektorze bankowym jako specjalista w Departamencie Ryzyka Banku Millennium w Zespole Modelowania Ryzyka. W Annalect odpowiada za projekty z obszaru MMM oraz rozwój narzędzi w obszarze atrybucji zarówno digitalowej, jak i omnichannelowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski