Grupa RMF będzie promować polską siatkówkę do 2019 r.

Polski Związek Piki Siatkowej i Grupa RMF zawarły długoterminową umowę, na mocy której RMF FM zostało partnerem radiowym polskiej siatkówki.

lb
lb
Udostępnij artykuł:
Grupa RMF będzie promować polską siatkówkę do 2019 r.
od lewej: Tadeusz Sołtys, Jacek Kasprzyk

W ramach podpisanej umowy RMF FM będzie promować i popularyzować siatkówkę. Porozumienie o współpracy obejmuje lata 2016-2019.

- W RMF sport jest bardzo ważną pozycją programową. Jesteśmy obecni podczas wszystkich najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju i za granicą. Atutem polskiej siatkówki jest regularny udział w największych wydarzeniach międzynarodowych, których organizatorem często jest PZPS. W przyszłym roku takim ważnym turniejem będą mistrzostwa Europy mężczyzn w Gdańsku, Szczecinie, Katowicach oraz Krakowie - mieście naszej siedziby. Siatkówki nigdy nie brakowało w naszej ofercie, a teraz będzie jej jeszcze więcej. Jako partnerzy jesteśmy zawsze kreatywni i lojalni - powiedział Tadeusz Sołtys, prezes zarządu Grupy RMF.

Umowę podpisano we wtorek w siedzibie Grupy RMF w Krakowie. Podpisy złożyli Tadeusz Sołtys, prezes zarządu Grupy RMF i dyrektor programowy RMF FM oraz prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej Jacek Kasprzyk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję