Grzegorz Korczyński: z marketingu Tarczyński do Digital Kingdom

Do agencji Digital Kingdom dołączył Grzegorz Korczyński, który objął stanowisko creative social media specialist. Poprzednio pracował w firmie Tarczyński.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Korczyński: z marketingu Tarczyński do Digital Kingdom
Grzegorz Korczyński

Grzegorz Korczyński w Digital Kingdom jest odpowiedzialny m.in. za tworzenie konceptów kreatywnych dla Klientów agencji oraz wewnętrzne wsparcie działu social media.

Z branżą reklamową związany jest od 2013 roku.

Ostatnio był specjalistą ds. social media w firmie Tarczyński, która jest producentem wędlin. Wcześniej przez dwa lata był freelancerem. Pracował też jako marketing&PR manager w Jojo Mobile Polska oraz jako digital marketing manager w agencji Preria.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej