Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)

Grzegorz Krychowiak, zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, został ambasadorem marketingowym samochodów Toyota RAV4 Hybrid. Na razie jednak nie będzie ich reklam z jego udziałem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Krychowiak ambasadorem marketingowym Toyoty RAV4, na razie bez reklam ATL-owych (wideo)
Grzegorz Krychowiak promujący Toyotę RAV4

- Grzegorz Krychowiak jest profesjonalistą i sportowcem najwyższego formatu. To przecież jeden z filarów naszej kadry narodowej. Od dawna znane jest też jego zamiłowane do nowych technologii, mody oraz wszelkiego rodzaju aktywności. Hybrydowa Toyota RAV4 idealnie wpisuje się w styl życia Grzegorza, dlatego bardzo cieszymy się z jego decyzji o współpracy z Toyotą - uzasadnia tę współpracę Robert Mularczyk, PR manager w Toyota Motor Poland.

W ramach współpracy importer przekaże piłkarzowi hybrydową Toyotę RAV4 do użytkowania przez rok. Będzie temu towarzyszyć wspólna komunikacja PR i różne eventy.

Toyota Motor Poland na obecnym etapie nie przewiduje udziału Grzegorza Krychowiaka w kampaniach reklamowych Toyoty.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nie-tylko-robert-lewandowski-polscy-pilkarze-przed-euro-na-boisku-reklamowym-video ##

W tym roku Grzegorz Krychowiak zadebiutował w reklamach serwisu Sport.pl oraz telewizorów Samsung.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem