Grzegorz Krychowiak debiutuje z własną marką kosmetyków

Na rynku premierę miała nowa marka kosmetyków znanego piłkarza - The Men by Grzegorz Krychowiak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Krychowiak debiutuje z własną marką kosmetyków

W ofercie The  Men znajdują się codzienny krem do twarzy, naturalny olejek do brody i zarostu, balsam stylizacyjny do brody, odświeżający żel pod prysznic oraz wzmacniający szampon do włosów.

Krychowiak pyta „How to be the men?”.  

Hasłem przewodnim kampanii reklamowej jest hasło „How to be the men?”.  

"Czyli zwrot w kierunku mężczyzn, którzy spełniają się w wielu rolach społecznych i przede wszystkim są pasjonatami życia. Bezproblemowo godzą życie zawodowe i rodzinne, a po godzinach uprawiają sporty ekstremalne i dbają o swoje zdrowie psychiczne" - czytamy w opisie marki.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Grzegorz Krychowiak (@grzegorz.krychowiak)

Wystartował również sklep internetowy i obecnie jest to jedyne miejsce, gdzie można zakupić kosmetyki The Men.

Grzegorz Krychowiak jest także właścicielem marki butów Balamonte. W ubiegłym roku brand miał wspólną kolekcję dedykowaną mężczyznom z marką Kazar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem