Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt

Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dołączył Grzegorz Kubrakiewicz, obejmując stanowisko head of creative LAB.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt
Grzegorz Kubrakiewicz

Do obowiązków Kubrakiewicza należy kontynuacja projektu LAB^180, czyli laboratorium eksperymentującego z najnowszymi technologiami i znajdującym dla nich kreatywne zastosowanie w reklamie. Kubrakiewicz zajmie się również eksploracją nowych technik i technologii, które będą proponowane klientom agencji. Wesprze też działania new business.

Ostatnio Grzegorz Kubrakiewicz pracował jako niezależny konsultant przy projektach m.in. dla K2, Looksoft, Point of View, Paralotna, Rockon PM czy Starcom/Next. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Leo Burnett (jako senior digital creative) oraz Hypermedia Isobar (jako interactive creative director).

Ukończył biotechnologię na Politechnice Warszawskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe