GymBeam stawia na Personal PR

Internetowy sklep z akcesoriami sportowymi GymBeam powierzył planowanie i realizację działań PR agencji Personal PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
GymBeam stawia na Personal PR

Jak dotąd GymBeam w Polsce mocno pozycjonowało się w mediach społecznościowych. Marka współpracowała z influencerami takimi jak: Monika Kołakowska, Adam Modzelewski, Anna Karcz, Kasia Bielecka, Natalia Czajkowska, Siimonte czy Marsiia. Teraz GymBeam planuje zwiększyć swoją obecność w polskich mediach offline i online oraz budować świadomości marki także poza sieciami społecznościowymi.

 ##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vsb-energie-odnawialne-polska-personal-pr ##

– Do tej pory skupialiśmy się głównie na działaniach w mediach społecznościowych. W 2023 roku chcemy krok po kroku rozwinąć również naszą komunikację PR-ową. Szukaliśmy agencji, która będzie najbardziej odpowiadała ideom naszej marki. Dzięki tej współpracy chcemy dotrzeć do jak największej grupy odbiorców również poza miłośnikami sportu – dodaje Peter Rak, country manager GymBeam. – Współpraca z doświadczoną agencją ma na celu wprowadzenie GymBeam do szerszej świadomości na rynku polskim - dodaje.

GymBeam skupia się na trzech segmentach: odżywkach dla sportowców, zdrowej żywności oraz odzież i akcesoriach sportowych.

– Złożony proces wyłonienia agencji potwierdził tylko po naszej stronie, że GymBeam ma do zaproponowania na rynku nie tylko najwyższej jakości produkty, ale też bazę wiedzy eksperckiej, którą będziemy wykorzystywać w działaniach edukacyjnych i informacyjnych na naszym rynku. Przygotowaliśmy dla GymBeam koncepcję wielopoziomowych działań PR i cieszymy się, że ostatecznie to my zostaliśmy zaproszeni do współpracy – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy