Jednostka e-commerce w Heart&Brain, na czele Artur Suligowski

Agencja Heart&Brain uruchamia w swoich strukturach odrębną jednostkę e-commerce. Na jej czele stanął Artur Suligowski, wcześniej związany z Zalando.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jednostka e-commerce w Heart&Brain, na czele Artur Suligowski

H&B e-commerce ma oferować usługi analityczne, audytu, optymalizacji i strategii e-commerce dla sklepów i marek w internecie oraz wsparcie doradcze ad hoc, przeprowadzanie kampanii, optymalizację, tworzenie kontentu oraz produkcję. 

- Od trzech tygodni otrzymujemy coraz więcej zapytań od klientów w temacie doradztwa w kanale e-commerce. W chwili obecnej prowadzimy już wsparcie zarówno dla naszych długofalowych klientów, jak i nowych spoza naszego portfolio. Zdajemy sobie sprawę, że w obliczu obecnej sytuacji ten kanał stał się dla wielu marketerów kluczowy. A w odpowiedzi na tak intensywny popyt zdecydowaliśmy się rozbudować nasze struktury i stworzyć odrębną jednostkę, która w sposób zorganizowany jest w stanie pomóc i odpowiedzieć na rosnące potrzeby klientów - mówi Tomasz Zawistowski, dyrektor operacyjny w Heart&Brain.

Komórką tą kieruje Artur Suligowski, który wcześniej jako country manager w berlińskim biurze Zalando kierował wprowadzeniem Zalando Lounge w Polsce oraz jako CRM manager odpowiadał m.in. za obszar konwersji i winback.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu