Happymess klientem More Bananas

More Bananas obsługuje Happymess - markę odzieży dla dzieci. Agencja odpowiada za działania na TikToku oraz Meta Ads.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Happymess klientem More Bananas

Prowadzenie komunikacji na TikToku oraz kampanie płatne ma pomóc zrealizować najważniejsze cele marketingowe takie jak: budowanie świadomości i rozpoznawalności marki, budowanie zaangażowania pod publikowanymi treściami i zwiększenie sprzedaży.

Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialne są: Anna Ledwoń-Blacha (creative owner) oraz Klaudia Gruszkowska (account manager).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/seeplaces-more-bananas ##

– Skorzystamy z kilku typów kampanii, by osiągnąć cele marketingowe. Jeśli chodzi o same reklamy, będziemy działać zarówno wizerunkowo przez kampanie z przekierowaniem ruchu do witryny www, jak i sprzedażowo przez sprzedaż produktów z katalogu. Reklamy będziemy wyświetlać na Facebooku oraz Instagramie z targetowaniem na kobiety, będące mamami przedszkolaków – mówi Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.

Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"