Hard and Smart pracuje dla Banków Spółdzielczych

Przetarg na kampanię reklamową Banków Spółdzielczych wygrała agencja Hard&Smart.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zakres kampanii obejmuje: reklamę TV, prasową, radiową i internetową oraz opracowanie serwisu www i materiałów POS. Działania zaplanowane zostały na cztery miesiące. Hard&Smart zajmie się kreacją i produkcją.

Do współpracy w zakresie planowania i zakupu mediów agencja zaprosiła dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej