Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Decyzja o fuzji Harder&Harder i Creative Media została podjęta jesienią ub.r. W wyniku połączenia powstał holding Creative Harder Group, na który składa się pięć firm: agencja eventowa Creative Media, agencja interaktywna Harder&Harder, dom produkcyjny Harder&Harder Video, dom mediowy CMBroker oraz agencja BTL-owa CMMarketing.

W ciągu br. zakończono integrację poszczególnych firm i zespołów. Obecnie pracuje w nich ogółem 30 osób. - Osiągnęliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania - przekonuje Artur Beck, CEO Creative Harder Group.

Najważniejsi klienci holdingu to Zbyszko (dla którego Creative Harder Group w br. zrealizowała kampanię wprowadzającą na rynek napój Roko), Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble i Oceanic.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych