Havas Media z nowym consulting directorem

Z początkiem września na stanowisko consulting directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media z nowym consulting directorem

Na nowym stanowisku będzie zarządzać podległym zespołem oraz raportować do Marcina Błońskiego, business unit managing partnera. Do jego obowiązków będzie należeć strategia oraz nadzór nad realizacją działań dla klientów Deichmann, Ricola i Žemaitijos Pienas.

Jakub Radgowski jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 10 lat. Swoją karierę rozpoczął w MEC (aktualny Wavemaker), skąd po 2,5 roku przeszedł do Havas Media. Jego szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje pracę z klientami z wielu sektorów, m.in. finanse i bankowość (Visa, PKO BP, BNP Paribas), FMCG (Johnson & Johnson, Red Bull, Tarczyński) oraz retail (Pepco, Deichmann).

Ponadto brał dział w pierwszej edycji programu Havas Emerge - międzynarodowego projektu rozwojowego dla najbardziej obiecujących managerów i liderów z rynków europejskich. 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji