Havas Media Network uruchamia nową agencję Customer Science Analytics. Szefową Anna Kuropatwa

Agencja Havas Media Network utworzyła w ramach swoich struktur nową jednostkę strategiczno-kreatywną CSA (Customer Science Analytics), która rozpoczyna działalność z początkiem 2024 r. Na jej czele stanie Anna Kuropatwa jako strategy & customer science analytics managing partner.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas Media Network uruchamia nową agencję Customer Science Analytics. Szefową Anna Kuropatwa

CSA to globalna marka skupiona w sieci międzynarodowych agencji, której działalność koncentruje się na dynamizacji zrozumienia danych klientów oraz poprawie efektywności zwrotu z inwestycji, dzięki rozwiązaniom analitycznym i uczeniu maszynowemu. W strukturę agencji CSA wejdą dotychczasowe jednostki Havas Media Network – Data Business Intelligence (DBI) oraz zespół strategii

Havas Intelligence, które od stycznia będą funkcjonować pod jednym szyldem CSA.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milosz-jacyna-havas-play-digital-content-managing-director ##

Anna Kuropatwa wraca do Havas

Na czele polskiego oddziału CSA stanie Anna Kuropatwa na stanowisku strategy & customer science analytics managing partner, która wraca do Havas Media Network w nowej roli. Menadżerka wcześniej związana była z Havas od 2006 r. i przeszła wszystkie szczeble kariery do stanowiska insight & strategy director. Przez ostatni rok była szefową strategii w Value Media. 

Anna Kuropatwa wraz z obecnymi szefami zespołu DBI, Bogdanem Korolukiem w nowej roli CSA Directora oraz Jakubem Polakowskim, strategy directorem zespołu Havas Intelligence, będą rozwijać ofertę i usługi nowej jednostki zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem. To eksperci, którzy odegrali kluczową rolę w świadczeniu usług z zakresu nauk o danych i adtech w Havas Media Network dla takich klientów jak Canal+, Pepco, Kino Polska, Lidl, Hyundai, Lendon, Pracuj.pl, BAT czy Allianz. Anna Kuropatwa będzie raportowała do chief digital officer, Beaty Magdziarz.

– Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do tak ciekawego wyzwania jakim jest współtworzenie CSA w Polsce. Jestem pewna, że połączenie tak szerokiego zakresu kompetencji w jednym i przez to wyjątkowym na rynku zespole, pozwoli nam na wypracowanie i oferowanie zupełnie nowej jakości produktów i usług dla naszych obecnych i przyszłych klientów – mówi Anna Kuropatwa, Strategy & Customer Science Analytics Managing Partner, CSA, Havas Media Network.

Marka CSA została dotychczas wprowadzona we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, USA i Ameryce Łacińskiej, a w kolejnych miesiącach pojawi się na kolejnych rynkach na całym świecie.  

CSA oferuje cztery produkty: CSA Consult (wsparcie w planowaniu strategii data-driven, badaniu konsumenta, poprawa czasu realizacji celów biznesowych), CSA Tech (rozwiązania technologiczne do napędzania transformacji data-driven), CSA Customer (oferta badawcza i metodologia bazująca na technologii, naukach behawioralnych i danych) oraz CSA Science (pomiar w centrum działań marketingowych klientów).

– Mijający rok to czas dynamicznych zmian w obszarze technologii i zakresu jej wykorzystania w biznesie. Rozpowszechnienie sztucznej inteligencji, mnogość kanałów komunikacji, zmiana zachowań użytkowników, wszystko to wymaga od biznesu szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Dlatego w Havas Media Network stworzyliśmy unikalną jednostkę łączącą wszystkie obszary analizy danych, strategii oraz technologii, której celem jest elastyczne podejście do zmieniającego otoczenia biznesowego oraz tworzenie unikatowej oferty dla naszych klientów – komentuje Bogdan Koroluk, CSA director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style