Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac

Agencja Havas PR w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją produktową marki produktów do paznokci Semilac.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas PR wygrywa przetarg na obsługę marki Semilac

Do zadań agencji będzie należało opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji budującej świadomość i wizerunek marki, bieżące prowadzenie biura prasowego Semilac oraz koordynacja specjalnych projektów kierowanych do konsumentów.

Z ramienia agencji Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, consulting director brand & content department.

Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia, a pierwsze działania dla marki zostały podjęte w maju. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę.

Semilac w swoim portfolio ma produkty do pielęgnacji i stylizacji paznokci i dłoni, w tym lakiery hybrydowe i klasyczne.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny