Havas Worldwide Warsaw tworzy zespół do obsługi sektora zdrowotnego

Grupa Havas Worldwide w Polsce wydziela specjalistyczną strukturę Havas Worldwide Health Warsaw, która będzie realizować projekty dla branży pielęgnacji i ochrony zdrowia. Nową strukturą pokieruje Patrycja Rzucidło-Zając.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta Havas Worldwide Health Warsaw obejmuje strategię, kreację, aktywności internetowe, konsultingowe oraz eventowe. - Ponaddziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży zdrowotnej, wiele nagród i wyróżnień za prowadzone kampanie ATL, BTL, PR i digital, a przede wszystkim ogromna wiedza w kilkunastu obszarach terapeutycznych, w tym między innymi w zakresie diabetologii, transplantologii, kardiologii, urologii, onkologii, dermatologii czy zdrowia zwierząt - takie zalety nowego zespołu wylicza Katarzyna Przewuska, chief operating officer Havas Worldwide w Polsce.

W ramach struktury Havas Worldwide Health Warsaw wydzielono główne kompetencje. Odpowiadają one za komunikację zintegrowaną, z naciskiem na leki na receptę i bez recepty i produkty specjalistyczne, skierowaną do środowiska lekarzy, a także za healthcare e-influence, marketing relacyjny i nowe technologie dla sektora zdrowotnego, jak również za działania z zakresu public and governmental affairs i komunikację z interesariuszami.

Nowym zespołem będzie kierować Patrycja Rzucidło-Zając, pracująca w Grupie Havas Worldwide (poprzednio Euro RSCG) od 7 lat, ostatnio jako consulting director odpowiadają za sektor ochrony zdrowia. - Havas Worldwide Health Warsawto kolejny krok w konsekwentnie realizowanej przez nas strategii zintegrowanego podejścia do komunikacji produktów sektora zdrowotnego. Od lat tworzymy kreatywne i innowacyjne projekty, które zmieniają myślenie o leku, firmie czy problemie zdrowotnym. Wierzymy, że idea kreatywna i niestandardowe podejście w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i doskonałą znajomością specyfiki branży medycznej to najlepsza recepta na sukces każdej realizowanej przez nas kampanii zdrowotnej - deklaruje Patrycja Rzucidło-Zając.

W zespole pracuje obecnie 10 osób. Głównymi klientami są sieciowo obsługiwane przez Havas Worldwide Warsaw koncerny Novartis, Sanofi i GSK.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?