„Hello” - Poznań City Center reklamowane przed otwarciem

Ruszyła kolejna odsłona centrum handlowego Poznań City Center, które zostanie otwarte 25 października. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, Wide Open i Simplicity.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Poznań City Center pokazują hasło ,,Hello” zbudowane z kolorowych liter, z których każdą tworzą przedmioty kojarzące się z zakupami i rozrywką. Ma to podkreślać różnorodność asortymentu, który będzie dostępny w tym centrum oraz działające w nim sklepy, butiki odzieżowe, restauracje i kawiarnie (logotypy wybranych znajdują się u dołu plakatów).

W połowie października do reklam zostanie dodana informacja o niespodziance przygotowanej z okazji otwarcia Poznań City Center, planowanego na 25 października.

Przypomnijmy, że poprzednia odsłona kampanii Poznań City Center przebiegała pod hasłem „Budujemy” (zobacz więcej).

grafika

Akcja reklamowa obejmuje citylighty i billboardy w Poznaniu. Kreację kampanii opracowała agencja GPD Advertising, za produkcję reklam odpowiada firma Simplicity, a serwis poznancitycenter.pl przygotowała agencja Wide Open.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta