Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin

Agencja Big Picture będzie odpowiadała za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną Herbapolu Lublin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin

Po stronie agencji za obsługę Herbapolu Lublin odpowiadać będzie zespół kierowany przez PR managera Magdę Oleś, ze wsparciem Izabeli Zadory oraz Anny Zięby.

Agencja wygrała przetarg dotyczący obsługi producenta do końca br., pokonując czterech konkurentów (ich nazw nie podano).

Na ten rok Herbapol zaplanował dla swoich marek produktowych szerokie wsparcie PR - w prasie, w blogosferze i social media. Z kolei marka Big-Active będzie wspierana aktywnościami PR obejmującymi internet oraz komunikacją na pograniczu lifestyle, zdrowego trybu życia i fitness.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych