Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Akcję przygotowały firmy Engine, M5, MediaCom Warszawa i BrandLab.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako „dopełnienie” (wideo)

W 8-sekundowych spotach różne wersje herbaty Big-Active są prezentowane jako bliski towarzysz różnych osób, dający im motywację, satysfakcję i radość. Uzupełniają to slogany takie jak „Dopełnienie dobrej formy” czy „Dopełnienie nowych odkryć”.

- Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów - tłumaczy Krzysztof Beling, marketing manager marki Big-Active

Spoty są emitowane przed różnymi programami w stacjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN Style, TTV, Kuchnia+ i Discovery. W dalszej części kampania będzie prowadzona w internecie (aktywności w social media, 15-sekundowy spot) oraz prasie. Ogółem potrwa nieprzerwanie do marca.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Engine, spoty wyprodukował dom produkcyjny M5, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania PR realizuje agencja BrandLab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek