Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe

Czas spędzany w maju przez amerykańskich internautów na stronachserwisów społecznościowych zwiększył się w porównaniu zanalogicznym okresem ubiegłego roku o 71 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym wubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 72,73procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,24procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,4 procenta), Bebo (1procent) oraz Black Planet (0,9 procenta).

Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci nastronach serwisów społecznościowych spędzili w maju średnio 27minut i 21 sekund. Spośród pięciu najpopularniejszych portaliliderem pod tym względem był MyYearbook (30 minut i 51 sekund),przed Bebo (30:17), MySpace (29:42), Black Planet (24:54) orazFacebook (20:21).

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?