Honor wybiera do obsługi McCann i Weber Shadwick

McCann Worldgroup została wybrana jako agencja hubowa marki Honor (Huawei) w regionie Europy środkowowschodniej oraz państw nordyckich. Działania będzie realizować wspólnie z Weber Shandwick.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Honor wybiera do obsługi McCann i Weber Shadwick

McCann Worldgroup jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii marki Honor, kreacje oraz planowanie i egzekucję działań digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych. Weber Shandwick zaplanuje i przeprowadzi komunikację PR. Działania prowadzone będą na 18 rynkach.

Po stronie agencji prace dla klienta na poziomie regionalnym koordynuje Marta Paleczna z Weber Shandwick. Procesami wewnątrz agencji zarządza Katarzyna Zbrojkiewicz z McCann, a działania PR na rynku polskim nadzoruje Joanna Stebel z Weber Shandwick.

- Jesteśmy zadowoleni z faktu, że będziemy pracować z tak doświadczonym, a jednocześnie młodym duchem i pełnym pasji partnerem, który odzwierciedla podstawowe wartości marki Honor - powiedział Kim Jin, szef regionu Europy środkowowschodniej oraz państw nordyckich Honor.

Agencje wybrano w przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?