„How It Works” ukazuje się rzadziej i będzie mieć niższą cenę

Ukazujący się od kwietnia br. popularnonaukowy magazyn„How It Works” (Egmont Polska) z miesięcznika stał się na razie dwumiesięcznikiem. Wydawca obniży też jego cenę.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Wydawany na licencji Imagine Publishing Limited magazyn zadebiutował na rynku 23 marca br. w objętości liczącej 100 stron i w cenie 9,99 zł (więcej na ten temat). Drugie wydanie „How It Works” ukazało się pod koniec kwietnia. Miało pozostać na rynku przez miesiąc, ale zdecydowano, że będzie w kioskach przez dwa miesiące. - Drugi numer nie został oznaczony jako numer podwójny, gdyż decyzja o pozostawieniu go na kolejny miesiąc zapadła, gdy był już w dystrybucji na rynku - mówi nam Aleksandra Chaberska, specjalista ds. PR w Egmont Polska. Jak wyjaśnia nam Chaberska, wydawnictwo zdecydowało się na razie na przejście „How It Works”  na dwumiesięczny cykl wydawniczy m.in. ze względu na wakacje i niższe wpływy reklamowe. W takiej częstotliwości ukaże się też numer trzeci, który trafi do kiosków 20 czerwca br. Będzie on mieć 80 stron i kosztować mniej, bo 7,99 zł. O tym, jak często ukazywać się będą kolejne numery pisma, jeszcze nie zdecydowano. Egmont nie podaje na razie informacji o sprzedaży pierwszego wydania „How It Works”, ale tytuł został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Przypomnijmy, że wprowadzony na rynek w październiku ub.r. magazyn popularnonaukowy G+J Polska „Sekrety Nauki” też został po kilku miesiącach przekształcony z miesięcznika w dwumiesięcznik (dowiedz się więcej)  

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]