Huawei ze wzrostem dochodów i sprzedaży smartfonów w I połowie 2017 r. (infografika)

Huawei Consumer Business Group opublikował wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. Dochody firmy sięgnęły 105,4 mld RMB, co oznacza wzrost o 36,2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 mln egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20,6% w stosunku do roku ubiegłego.

km
km
Udostępnij artykuł:
Huawei ze wzrostem dochodów i sprzedaży smartfonów w I połowie 2017 r. (infografika)
Huawei Honor 8

Według danych IDC, w I kwartale 2017 r. udział Huawei w światowym rynku smartfonów wzrósł do 9,8%. Odpowiada za to rosnąca sprzedaż smartfonów klasy średniej i wyższej w kluczowych regionach świata.

W Chinach firma mogła pochwalić się udziałem w rynku na poziomie 22,1% oraz zwiększeniem dostaw o 24% w porównaniu do minionego roku. W Europie także odnotowano szybkie wzrosty - Huawei zyskało 18% rok do roku, najlepsze wyniki odnotowując w Europie Środkowej i Wschodniej oraz krajach skandynawskich.

Grupa Huawei CBG ma na koncie też osiągnięcia na rynkach Azji i Pacyfiku, m.in. w Tajlandii, Malezji, Japonii, Korei Południowej i Rosji. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GfK i Sino, urządzenia z linii Honor znalazły się w Chinach na pierwszym miejscu pod względem liczby smartfonów sprzedawanych przez internet oraz przychodów w okresie styczeń–maj 2017 r.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-smartfony-w-polsce-w-2017-roku-sprzedano-ponad-2-mln-egz-samsung-liderem ##

W 2017 r. marka Huawei uplasowała się na 49. miejscu w rankingu 100 najcenniejszych marek świata BrandZ, na 88. pozycji w zestawieniu magazynu Forbes oraz na 40. pozycji wśród najcenniejszych marek świata Brand Finance Global 500.

Huawei planuje rozwój sieci detalicznej - do końca 2017 r. liczba sklepów na całym świecie ma sięgnąć 56 tys., podczas gdy w maju 2016 r. wynosiła 35 tys.

Z 50% wzrostem (pierwsza połowa 2017 r. - 20,2%, pierwsza połowa 2016 r. - 13,5%) w Europie Wschodniej Huawei umacnia swoją pozycję rynkową w tej części Europy.

Huawei planuje zaproponować innowacje w zakresie sztucznej inteligencji i systemów uczących się. Ambicją firmy jest oferować inteligentne urządzenia, wyprzedzające potrzeby użytkowników i organicznie dostosowujące się do ich stylu pracy i życia. 15 globalnych ośrodków badawczo-rozwojowych oraz 36 centrów innowacji pracuje nad nowymi technologiami takimi jak czujniki, metody zarządzania danymi i ulepszenia w chipsetach Kirin, które powstały po to, aby umożliwić wprowadzenie na rynek tego nowego rodzaju funkcjonalności. Opracowując innowacyjne rozwiązania Huawei współpracuje z takimi graczami w branży jak Leica, Dolby, Microsoft, Intel i Google.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS