Hulu z miliardem przychodów reklamowych, 17 milionów subskrybentów w USA

Internetowy serwis telewizyjny i filmowy Hulu w 2017 roku po raz pierwszy w swojej historii wypracował przychody na poziomie miliarda dolarów. Liczba subskrybentów platformy W USA wzrosła rok do roku o 40 procent, między innymi dzięki popularności serialu „Opowieść podręcznej”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Hulu z miliardem przychodów reklamowych, 17 milionów subskrybentów w USA

Z danych ujawnionych przez Hulu wynika, że serwis którego współwłaścicielami są m.in. Disney, 21st Century Fox i Comcast ma obecnie na świecie 54 mln unikalnych użytkowników, podczas gdy w maju ub.r. była to liczba 47 mln.

68 proc. odbiorców Hulu wybiera w serwisie opcję oglądania treści przerywanych reklamami. Zgodnie z ujawnionymi danymi w ub.r. przychody reklamowe serwisu po raz pierwszy od jego uruchomienia w 2007 r. osiągnęły kwotę miliarda dolarów. Taki wynik był możliwy także dzięki uruchomieniu przez Hulu w maju ub.r. możliwości oglądania na platformie telewizji nadawanej na żywo.

W samych Stanach Zjednoczonych liczba subskrybentów Hulu osiągnęła w ub.r. liczbę 17 mln, co oznacza wzrost rok do roku o 40 proc. Do wzrostu powodzenia Hulu na rynku przyczyniły się udane produkcje filmowe, wśród których najbardziej znaną jest serial „Opowieść podręcznej”.

Hulu podaje, że obecnie ma w swojej ofercie 1,7 tys. seriali telewizyjnych, wśród których są takie tytuły jak „This Is Us”, „Lost”, „Atlanta”, „The Golden Girls”, „Full House” czy „Futurama”.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta