Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu

Agencja Ogilvy & Mather od realizacji kampanii marki Alcotest rozpoczyna współpracę z firmą Hydrex, właścicielem „Domowego Laboratorium”, firmy specjalizującej się w produkcji testów domowego użytku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hydrex klientem Ogilvy & Mather, rusza kampania Alcotestu

Firma Hydrex produkuje testy domowego użytku m.in. do oznaczania poziomu cholesterolu i glukozy we krwi, wykrywających zakażenie bakterią Helicobacter pylori, testów ciążowych itp.

Współpracę zainicjuje zintegrowana kampania marki Alcotest. Promuje ona jednorazowe testy badające zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu. W ramach aktywności marki został powołany brand hero, SuperAlcotester. Pojawi się on w shopper marketingu, działaniach PR-owych oraz w mediach społecznościowych.

- Chcieliśmy nie tylko zbudować świadomość i rozpoznawalność samej marki w specyficznej kategorii produktowej, ale przede wszystkim dać jej szansę na nawiązanie prawdziwej i długofalowej relacji z konsumentami. Stąd postać SuperAlcotestera - superbohatera o dobrym sercu i dużych jajach - mówią autorzy konceptu, Tomasz Włodarczyk oraz Maks Granat, team kreatywny pracujący dla Hydrexu.

W najbliższej przyszłości Ogilvy & Mather będzie odpowiadać za zintegrowaną komunikację całego portfolio marki „Domowe Laboratorium”.

Agencja i firma nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej