Hyundai z kampanią wizerunkową #NadchodziPrzyszłość

Wystartowała kampania wizerunkowa Hyundai pod hasłem #NadchodziPrzyszłość. W przygotowanej serii filmów marka podsumowuje swoje dotychczasowe osiągnięcia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hyundai z kampanią wizerunkową #NadchodziPrzyszłość

Seria filmów przygotowana na potrzeby akcji pokazuje historię, ducha i dziedzictwo marki Hyundai. Kampania pokazuje, że postęp nie odbywa się przypadkowo, lecz jest kształtowany przez konkretne wydarzenia.  Główny film pokazuje ewolucję firmy  od przemysłowego pochodzenia do pozycji jednego z liderów branży motoryzacyjnej.

- W latach 70-tych, kiedy samochody Hyundai zadebiutowały na europejskim rynku, nie mieliśmy okazji do zaprezentowania klientom w Europie historii naszej firmy. Obecnie prowadzona kampania pokazuje ważne i przełomowe dla marki Hyundai momenty z ostatnich pięćdziesięciu lat, z których jesteśmy dumni - mówi Andreas-Christoph Hofmann, wiceprezes ds. marketingu i produktu Hyundai Motor Europe.

Filmy będą emitowane w  telewizji oraz internecie, a komunikację uzupełni specjalnie przygotowana strona internetowa.

Za obsługę reklamową marki Hyundai w Polsce odpowiada Opus B (kreacje) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów). Firma Tony Petersen Film GmbH, we współpracy z MJZ London, zrealizowała film wizerunkowy do kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję