IDC: tablety szybko zyskają na popularności w regionie Azji i Pacyfiku

Sprzedaż medialnych tabletów w regionie Azji i Pacyfiku (wykluczając Japonię) ma zwiększyć się z 1,3 miliona sztuk w bieżącym roku do 9,6 miliona w roku 2014.

km
km
Udostępnij artykuł:

To oznacza, że sprzedaż tego typu urządzeń będzie rosła w regionie rocznie średnio o 65 proc. - prognozuje firma badawcza IDC.

W najbliższym czasie kluczowymi rynkami dla sprzedaży tabletów mają być Australia, Hong Kong i Singapur, podczas gdy w Chinach i Korei Południowej najszybszy rozwój ma zostać odnotowany pod koniec prognozowanego okresu.

"Medialne tablety powinny zająć przestrzeń pomiędzy smartfonami a przenośnymi pecetami, nie zastępując żadnego z tych segmentów. Będą one uzupełniać pecety jako urządzenia do konsumpcji mediów, przy jednoczesnej możliwości szybkiej wymiany treści z telefonami komórkowymi" - stwierdził Bryan Ma z IDC.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe