'idea awards 2005' w fazie finałowej

XIV edycja pierwszego w Polsce konkursu reklamy dobiega finału

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs trwał przez cały rok 2004 i wyłonił finalistów reklamy radiowej; telewizyjnej i prasowej  w sześciu kategoriach Motoryzacja; Moda; Medycyna; Konsumpcja; Usługi i inne łącznie 72 reklamy. Innowacją i unikalnością konkursu jest to, że nagrody przyznawane są klientom zlecającym wykonanie reklamy, lecz nagrody również mogą otrzymać agencje reklamowe oraz inne firmy / osoby pracujące nad nią.

Konkurs jest bezpłatny.

Jury składające się z przedstawicieli polskich mediów i świata reklamy dokona wyboru zwycięzców przyznając Złotą, Srebrną i Brązową ideę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe