Idea Ekstraklasa ma logo

Nawet 30 mln zł może pójść na reklamę ligi Idea Ekstraklasa

masz
masz
Udostępnij artykuł:

9 marca odbyła się konferencja prasowa PTK Centerel i PZPN rozpoczynająca wiosenną  rundę ekstraklasy piłkarskiej. Od tego roku tytularnym sponosrem polskiej ligi piłkarskiej jest Idea, dlatego też już od marca wszyscy kibice będą śledzić rozgwki Idea Ekstraklasa.

Podczas konferencji Prezes PZPN Roman Listkiewicz przyznał, że zdobycie przez Ekstraklasę sponsora tytularnego zbliża polską piłkę do najwyższych standardów europejskich.

Konferencja poprowadzona jako telewizyjne Studio Idea Ekstraklasa, odbyła się w Warszawskim klubie Champions, miejscu spotkań miłośników sportu. Wśród gości zaproszonych na konferencje byli m.in. przedstawiciele Ligi Piłkarskiej, firmy SportFive, Andrzej Strejlau, czy Jerzy Engel.

Podczas konferencji Arkadiusz Kalicki zapoznał dziennkarzy z elementami planowanych przez Ideę działań promujących samą ligę i w szerszym rozumieniu całą piłkę, a Dariusz Partyka przedstawił usługi mobilne jakie Świat Idei zaproponuje kibicom (więcej o serwisach na str. 16). Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość, jaką daje Idea użytkownikom telefonów, kibic, który ściągnie na swój aparat logo, tapetę lub dzownek z serwisu Idea Ekstraklasa może wybrać klub, do którego trafi 40% dochodu z zakupionej usługi.

Z zapowiedzi PTC Centertel wynika,  że firma wyda nawet 30 mln zł na działania marketingowe związane ze sponsoringiem polskiej pierwszej ligi piłki nożnej - Idea Ekstraklasa.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska